search

Saturday 20 September 2014

trowback raya project.

salam semua.trowback sgt la kan.dah lame giler saya xupdate pape.actually lps resign bln 6 hari tu,saya sibuk kejar dateline baju raya.xsangka banyak lak org tempah.saya target dalam 20 pasang je tapi smpai 40 psg.rezeeeekiii.hehe.saya ni xpro sgt.lmbat sgt klo menjait.kdg xpuas hati,kene tetas balik.

hmmm lagi satu dengan anak.mmg macam kekura la jwbnye.tapi sedih gak sbb ade 1 custumer xpuas hati degan jahitan saya.tp bile sy nk alter balik die xnk.sy mntk die halalkn segala-galanya.

kat sini saya sertakan baju y sy da jahit.ni y sempat amek gmbr.yang lain xsmpat...lps siap teros pos...haha.





OMG enternet sangat lambat.soo,pause jap.gambar part 2 akan sy upload kendian ok.hehe ...da mlm nk tdo.

No comments:

Post a Comment